Βασική μας αρχή είναι ότι ο “χώρος λειτουργεί ως τρίτος παιδαγωγός”. Οι χώροι μας (εσωτερικοί και εξωτερικοί) είναι κατάλληλα διαμορφωμένοι, ώστε τα παιδιά σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον να έχουν ελευθερία κινήσεων και πληθώρα ερεθισμάτων.
Στο εσωτερικό του σχολείου οι τάξεις οργανώνονται σε γωνιές, όπου τα παιδιά μπορούν να παίξουν συμβολικά (κουκλόσπιτο, μανάβικο κ.α. ), να κατασκευάσουν με τουβλάκια, να κινηθούν (γέφυρες, τούνελ), να “διαβάσουν” (γωνιά βιβλιοθήκης), καθώς και να έρθουν σε επαφή με υλικά διαφορετικών υφών και ιδιοτήτων (messy play).
Οι εξωτερικοί χώροι έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε τα παιδιά να μπορούν με ασφαλή τρόπο να έρθουν σε επαφή με τη φύση, να κινηθούν άνετα, να τρέξουν και να σκαρφαλώσουν. Λαχανόκηπος, αυλή εξερεύνησης, ειδικά διαμορφωμένος χώρος για παιχνίδια με νερό, αυλή μόνο με χώμα για παιχνίδι και δημιουργία. Πολλοί και διαφορετικοί χώροι που επιτρέπουν στα παιδιά να εκφραστούν, να παίξουν, να τρέξουν, να ανακαλύψουν, να νιώσουν την ομορφιά της φύσης.
Σε χώρους πλούσιους σε ερεθίσματα τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν όλες τις αισθήσεις τους καθώς παίζουν, καλλιεργώντας με αυτόν τον τρόπο τις λεπτές κινητικές ικανότητες (συντονισμός χεριού – ματιού), τη δημιουργικότητα (καλλιτεχνικές δεξιότητες), τη φαντασία, τις κοινωνικές δεξιότητες (μοιράζομαι – συνεργάζομαι) και τον βιωματικό τρόπο μάθησης (μαθαίνω μέσα από την εμπειρία).