Τα μικρά παιδιά οδηγούνται στη μάθηση μόνο εάν δημιουργήσουν ασφαλή συναισθηματικό δεσμό με τους ενήλικες (παιδαγωγούς). Ο δεσμός αυτός προσφέρει μία υγιή βάση για την εμφάνιση θετικών συναισθημάτων αλλά και την ικανότητα διαχείρισης των αρνητικών συναισθημάτων. Σε συνάρτηση με τη μάθηση, η διαχείριση των συναισθημάτων από τα ίδια τα παιδιά, αυξάνει την προσοχή και τη μνήμη τους, αναπτύσσει την ικανότητα της κατανόησης, δημιουργεί ένα περιβάλλον καλλιέργειας της μάθησης, ενισχύει τη θέληση για μάθηση και δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των μελών της ομάδας.
Οι παιδαγωγοί μας, δείχνουν σεβασμό σε κάθε παιδί, επιδεικνύουν ενσυναίσθηση, ικανοποιούν τις ανάγκες των παιδιών με τρυφερότητα, στοργή και φιλικότητα, και αντιδρούν με ηρεμία και υποστηρικτικότητα σε οποιοδήποτε συναίσθημα βιώνουν τα παιδιά.
Hands
Η ενεργητική – βιωματική μάθηση δίνει έμφαση στις εμπειρίες που βιώνουν τα παιδιά και στην ενεργό συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Τα παιδιά δεν είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης. Αντίθετα, μέσω του παιχνιδιού και των αισθήσεων εξερευνούν και πειραματίζονται, αναπτύσσουν εργαλεία επικοινωνίας, παίρνουν πρωτοβουλίες και ενισχύουν την αυτονομία τους, ενεργοποιούν τη φαντασία τους και την κριτική σκέψη για την επίλυση προβλημάτων, και πάνω από όλα διασκεδάζουν και αποκτούν κίνητρο για μάθηση.
Στο Playland, η καθημερινότητα των παιδιών περιλαμβάνει συμβολικό, μιμητικό, θεατρικό, μουσικοκινητικό, κατασκευαστικό και παιχνίδι κανόνων τόσο μέσα στις τάξεις όσο και έξω στην αυλή. Τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν άνετα, να τρέξουν, να σκαρφαλώσουν, να γνωρίσουν νέα υλικά και να αναπτύξουν τη φαντασία τους.
Head
Εφόσον επιτευχθεί ο συναισθηματικός δεσμός καθώς και η ενεργός συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία μέσω παιχνιδιού, τα μικρά παιδιά είναι ικανά να αναπτύξουν σκεπτόμενο νου, ερευνητική και κριτική σκέψη με όραμα, να μοιραστούν τις ιδέες τους και τις γνώσεις τους με άλλους και να οδηγηθούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη.
Στο σχολείο μας, παρέχουμε στα παιδιά τις εμπειρίες που χρειάζονται για να οικοδομήσουν νέες γνώσεις στις ήδη υπάρχουσες που έχουν μέσω ενός πλούσιου σε ερεθίσματα περιβάλλοντος.